Skip to content
Home » As prostate cancer kills in silence here’s what men must watch out for

As prostate cancer kills in silence here’s what men must watch out for

As prostate cancer kills in silence here’s what men must watch out for

ایک نمائندہ تصویر جس میں کینسر کے خلیات دیکھے جا سکتے ہیں۔  - انسپلیش/فائل
ایک نمائندہ تصویر جس میں کینسر کے خلیات دیکھے جا سکتے ہیں۔ – انسپلیش/فائل

برطانیہ میں قائم ایک خیراتی ادارے کے ایک نئے سروے سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ عمر رسیدہ مردوں کو پروسٹیٹ کینسر ہونے کا خطرہ ہوتا ہے اور وہ اس سے لاعلم ہوتے ہیں کیونکہ یہ مہلک بیماری زیادہ تر کوئی سرخ جھنڈا نہیں لگاتی یا آسان الفاظ میں عام علامات کا باعث بنتی ہے۔

زیادہ تر مردوں کا خیال ہے کہ ان میں کینسر کی علامات اس کے ابتدائی مراحل میں نظر آئیں گی لیکن وہ غلط ہیں۔

پروسٹیٹ کینسر مردوں میں کینسر کی سب سے عام قسم ہے اور امریکہ اور برطانیہ سمیت دنیا بھر میں لاکھوں لوگوں کو متاثر کرتی ہے۔

پروسٹیٹ کینسر یو کے چیارا ڈی بائیس نے کہا، “واقعی تشویشناک بات یہ ہے کہ یہ غلط معلومات انسان کو جلد تشخیص کرنے سے روک سکتی ہے جو اس کی جان بچا سکتی ہے۔”

“مردوں کی صحت ایک مائن فیلڈ ہو سکتی ہے۔ ہر ایک کے علم میں فرق ہوتا ہے اور ہم میں سے ہر ایک شاید کسی ایسی بات پر یقین کرتا ہے جو بالکل درست نہیں ہے۔”

“پروسٹیٹ کینسر میں عام طور پر اس وقت تک کوئی علامات نہیں ہوتی جب تک کہ یہ پہلے سے پھیل نہ جائے اور لاعلاج نہ ہو جائے،” ڈی بائیس نے کہا۔

برطانیہ کے خیراتی ادارے نے برطانیہ بھر میں تقریباً 2,000 مردوں پر رائے شماری کی اور پایا کہ تقریباً نصف اس بات سے بے خبر تھے کہ پروسٹیٹ کہاں ہے اور تین چوتھائی مرد نہیں جانتے تھے کہ یہ کیا کرتا ہے۔

کچھ 53٪ نے کہا کہ ان کا خیال ہے کہ “جب وہ اس عمر میں پہنچ جائیں گے جب وہ زیادہ خطرہ میں ہوں گے تو انہیں اپنے ڈاکٹر کے ذریعہ جانچ کے لئے مدعو کیا جائے گا۔”

لیکن اس بیماری کے ابتدائی مراحل میں پتہ لگانے کے لیے قومی سطح پر کوئی اسکریننگ پروگرام نہیں ہے۔

ڈی بائیس نے کہا: “بہت کم لوگ ان اہم عوامل کو جانتے ہیں جو انہیں خطرے میں ڈالتے ہیں۔ اسی لیے ہم ہر آدمی سے کہہ رہے ہیں کہ وہ اپنا 30 سیکنڈ کا آن لائن رسک چیکر لے، تاکہ ان کے خطرے کو سمجھنے میں مدد ملے، اور وہ اس کے بارے میں کیا کر سکتے ہیں۔ “

پروسٹیٹ کینسر زیادہ تر 50 سال سے زیادہ عمر کے مردوں کو متاثر کرتا ہے اور ان کی عمر کے ساتھ خطرہ بڑھتا جاتا ہے۔ آٹھ میں سے ایک آدمی کو اپنی زندگی میں کسی نہ کسی موقع پر اس کی تشخیص ہوگی۔


#prostate #cancer #kills #silence #heres #men #watch
[source_img]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *