Home » Sehat Mand Zindagi | فٹنس اتنی اہم ہونے کی خاص وجوہات کیا ہیں؟

Sehat Mand Zindagi | فٹنس اتنی اہم ہونے کی خاص وجوہات کیا ہیں؟

Sehat Mand Zindagi | فٹنس اتنی اہم ہونے کی خاص وجوہات کیا ہیں؟

Sehat Mand Zindagi فٹنس اتنی اہم ہونے کی خاص وجوہات کیا ہیں؟

صحت دولت ہے، ہم طویل عرصے سے یہ سن رہے ہیں، لیکن حقیقت یہ ہے کہ ہم میں سے زیادہ تر اپنی فٹنس اور صحت کو بیک سیٹ پر رکھتے ہیں۔ اس کی کئی وجوہات ہوسکتی ہیں جیسے سستی، وقت کی کمی، کافی حوصلہ افزائی نہیں۔ لیکن ہم اس حقیقت کو نظر انداز نہیں کر سکتے کہ ہماری صحت کے بارے میں یہ ناپسندیدہ رویہ کسی شخص پر برا اثر ڈال سکتا ہے۔

  طرز زندگی تبدیل کرنا ہمارے جسم کے لئے اچھا ثابت نہیں ہوا ہے۔ آج کل بہت سے لوگ  پٹھوں میں درد، صحت کے مسائل، ذیابیطس، بلڈ پریشر، دل کے مسئلے وغیرہ کے مسائل کا شکار ہیں۔ یہ مسائل عمر سے متعلق تھے لیکن جدید دنیا میں نوجوان بھی اس کا شکار ہو رہے ہیں۔ اس کے لئے ناقص طرز زندگی بڑی حد تک ذمہ دار ہے۔ اس کے علاوہ، اگر آپ اس کے لئے دوا لیتے ہیں، تو آپ اپنے جسم کو بہت سارے کیمیکلز کا انجکشن لگا رہے ہیں جو جسم کے لئے اچھے نہیں ہیں۔

فٹنس صرف جسمانی صحت کے بارے میں نہیں ہے بلکہ ذہنی تندرستی کے بارے میں بھی ہے۔ آپ ورزش، صحت مند کھانے اور خوش رہنے کے ذریعے بھی ایسا ہی کرسکتے ہیں۔ باقاعدگی سے ورزش آپ کے خون میں تناؤ کے ہارمونز کی سطح کو کم کرتی ہے اور اس عمل میں آپ دن بھر فٹ رہتے ہیں۔

Sehat Mand Zindagi | فٹنس کی اہمیت:

آپ کے بلڈ پریشر کو قابو میں رکھتا ہے- آج کی دنیا کی واضح حقیقت یہ ہے کہ بہت سے لوگ بلڈ پریشر کا شکار ہیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ تقریبا 1.13 ارب افراد بلڈ پریشر کے مسئلے کا شکار ہیں اور سب سے افسوسناک بات یہ ہے کہ نوجوان بھی اس کا شکارہورہے ہیں؟ کیا آپ نے کبھی اس بارے میں سوچا ہے؟ پوری دنیا میں بہت سے لوگ ہیں، جو ذیابیطس، سانس کے مسائل اور دل کی بیماری اور یہاں تک کہ ڈپریشن کی اعلی سطح کا شکار ہیں۔ ویسے، ممکنہ وجوہات میں سے ایک تناؤ کی بڑھتی ہوئی مقدار، اور ورزش کی کمی، ناقص طرز زندگی ہے. باقاعدگی سے ورزش کرنے اور فٹنس پر کام کرنے سے کوئی بھی اس مسئلے پر قابو پا سکتا ہے۔ بلڈ پریشر دل کی مختلف بیماریوں کا باعث بھی بن سکتا ہے؛ لہذا قابو پانے کا بہترین طریقہ کچھ اعلی کارڈیو ورزش اور باقاعدگی سے چہل قدمی کو اپنانا ہے۔

ورزش جسم کے جوڑوں کو بہترکو بہتر بناتی ہے- باقاعدہ ورزش جسم کے جوڑوں کو بہتر بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔ فٹنس ان لوگوں کے لئے موزوں ہے جو جوڑوں کے درد یا گٹھیا جیسے مسائل میں مبتلا ہیں۔ اگر آپ کو جوڑوں میں درد جیسے کچھ مسئلہ ہے، تو آپ چلنے، یا سائکلنگ جیسی سادہ ورزش کے لئے جا سکتے ہیں۔ ان فٹنس ورزشوں سے خون کی گردش کو بہتر بنانے میں مدد ملے گی اور جوڑوں کے درد کو ختم کرنے میں بھی مدد ملے گی۔

جذباتی تندرستی- جب ہم فٹنس کے بارے میں بات کرتے ہیں تو ہم میں سے زیادہ تر اسے جسمانی بہبود سے جڑا ہوا سمجھتے ہیں۔ اس کے باوجود حقیقت یہ ہے کہ جذباتی بہبود بھی اتنی ہی اہم ہے۔ بہت سے لوگ تناؤ، افسردگی اور پریشانی کا شکار ہیں۔ یوگا ورزش تناؤ اور افسردگی سے نجات میں مدد کرنے کے لئے بھی فائدہ مند ثابت ہوتی ہے۔ آپ سیر یا سائیکل چلانے کے لئے بھی جا سکتے ہیں، یہ تمام سرگرمیاں آپ کے جسم میں آکسیجن کی فراہمی کو بڑھانے میں مدد کرتی ہیں، اور یہ خون کی گردش کو بھی بہتر بناتی ہیں۔ یہ سب آخر کار آپ کے جسم کو صحت مند اور ذہنی طور پر فٹ بنانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ سب آپ کے ذہنی فریم ورک کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

موٹاپے کو الوداع کہیں- آج کل لوگوں کو جن سنگین مسائل کا سامنا ہے ان میں سے ایک موٹاپے کا ہے؛ درحقیقت چھوٹے بچے بھی اس کا شکار ہو رہے ہیں۔ باقاعدگی سے ورزش کی مشقیں اس حالت کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتی ہیں۔ یاد رکھیں، موٹاپا صرف وزن بڑھنے کے بارے میں نہیں ہے؛ یہ دل کی بیماری، بلڈ پریشر، ذیابیطس وغیرہ جیسے کئی دیگر مسائل کی بنیادی وجہ ہے۔ کوئی بھی صحت کے ان مسائل میں سے کسی کا شکار نہیں ہونا چاہے گا، لہذا باقاعدہ فٹنس نظام کا رخ کرنا یہاں مددگار ثابت ہوگا۔

باقاعدگی سے ورزش آپ کو ذہنی طور پر چست بھی رکھتی ہے: ورزش کے معمولات کے صحیح سیٹ کے ساتھ آپ ذہنی طور پر چست ہو سکتے ہیں اور آپ کسی بھی قسم کے ہائپر ٹینشن یا افسردگی کی ذہنیت سے آزاد ہو جائیں گے۔ جب آپ باقاعدگی سے ورزش کرتے ہیں تو اچھے ہارمون پیدا ہوتے ہے اور یہ آپ کو بہترین مثبت ممکنہ توانائی کو چینل کرنے کے بارے میں بہترین خیال دے سکتے ہے جو آپ کے پاس ہے۔

فٹنس آپ کو اعتماد دیتی ہے- ایک صحت مند اور اچھی طرح سے تعمیر شدہ جسم آپ کو ذہنی طور پر تندرست اور جذباتی طور پر مستحکم رکھتا ہے۔ آپ بہتر نظر آنے لگتے ہیں اور توانائی محسوس کرتے ہیں؛ یہ سب آخر کار آپ کے اعتماد کی سطح کو بڑھاتا ہے۔ لہذا فٹنس صرف ایک کامل شخصیت رکھنے سے زیادہ ہے۔ یہ بیرونی اور اندرونی طور پر آپ کی مجموعی شخصیت کو بہتر بنانے کے بارے میں ہے۔

اس کے بارے میں بھی پڑھیں: باقاعدگی سے ورزش کرنے کے 7 فوائد

 

Sehat Mand Zindagi | اس کو کیسے حاصل کیا جائے؟

ویسے، فٹنس صرف اس وقت حاصل کی جا سکتی ہے جب آپ کے پاس اسے حاصل کرنے کی ترغیب ہو۔ کئی بار ہم گھر میں ورزش کرتے ہیں، لیکن بعض اوقات علم اور رہنمائی کی کمی ہمیں پیچھے دھکیل سکتی ہے۔ یہاں ذاتی فٹنس ٹرینر ہونا بہترین ہوسکتا ہے۔ ذاتی تربیت آپ کو اپنے ورزش پر توجہ مرکوز کرنے میں مدد کرے گی، اور وہ آپ کو حوصلہ افزائی کریں گے تاکہ آپ اپنے فٹنس مقصد کو حاصل کر سکیں۔ فٹنس ٹرینر کی خدمات حاصل کرنے کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ آپ وقت اور جگہ کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ آج کل آن لائن فٹنس ٹریننگ کی ایک گنجائش ہے جو ورزش کو تفریح بخش بناتی ہے۔

نتیجہ- فٹنس کے فوائد اور اس کی اہمیت کو پڑھنے کے بعد، آپ کو اس پر کام کرنے میں تاخیر نہیں کرنی چاہئے۔ اچھی فٹنس سطح کے حصول کے مختلف طریقوں پر غور کریں۔

Sehat Mand Zindagi | فٹنس اتنی اہم ہونے کی خاص وجوہات کیا ہیں؟

شکریہ پڑھنے کا اور آپ کے قیمتی ٹائم کا

Sehat Mand Zindagi فٹنس اتنی اہم ہونے کی خاص وجوہات کیا ہیں؟

ہمارے فیس بک پیج کو لائک اور فولو کریں

Facebook | TwitterPinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *